Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

В Японії буде створено державну службу для глухих людей, які будуть дзвонити по телефону

  16/06/2020     304      Paul    

Японія працює над впровадженням у квітні наступного року державної служби, яка дозволить людям з порушеннями слуху здійснювати дзвінки в будь-який час через онлайн-помічників.

Серед країн «великої сімки» Японія є єдиною країною, яка ще не створила публічний механізм для надання «безбар’єрного» доступу до телефонних послуг.

Законопроєкт про забезпечення доступності телефонної ретрансляції був прийнятий парламентом 5 червня. Уряд планує запустити систему у 2021 фінансовому році.

Служба також дозволить людям з порушеннями слуху здійснювати екстрені виклики в поліцію і пожежні частини. Але все одно потрібно буде розробити план, який дозволив би підприємствам та іншим організаціям, які приймають виклики, знати, що це таке і як це працює, коли вони знімають трубку.

В рамках системи, яка розробляється, люди з порушеннями слуху зможуть за допомогою комп’ютерів або смартфонів відправляти повідомлення жестовою мовою або в текстовому форматі, які потім будуть передаватися операторами в режимі реального часу, щоб ті, хто знаходиться на іншому кінці слухавки, могли їх зрозуміти.

Токійський фонд Nippon Foundation надає послуги ретрансляції на пробній основі з 2013 року, але програма буде припинена в цьому фінансовому році.

За даними Фонду Nippon Foundation, станом на вересень 2019 року в рамках цієї програми було зареєстровано 10 500 осіб. В цілому за допомогою системи щомісяця відбувається 28 000 дзвінків, тому люди з проблемами слуху можуть робити такі важливі речі, як резервування місць лікарнях і призначення зустрічей, зміна термінів доставляння посилок тощо.

Ця система має ряд серйозних недоліків. Її не можна використовувати для екстрених викликів, і вона не доступна 24 години на добу, 365 днів у році.

В рамках державної служби агент, призначений центральним урядом, буде доступний для ретрансляції викликів в будь-який час і за тією ж ціною, що і звичайні виклики. Люди також зможуть використовувати її, щоб зателефонувати тим, у кого проблеми зі слухом.

Але новому сервісу доведеться зіткнутися з тими ж перешкодами, з якими зіткнулася приватна програма.

Information Gap Buster, некомерційна організація в Йокогамі, у квітні провела опитування, що охоплює 126 користувачів програми Nippon Foundation.

44% респондентів сказали, що їхні дзвінки були відхилені, тому що люди, що знаходяться на іншому кінці дзвінка, вимагають, щоб вони виходили на зв’язок особисто, а не через операторів.

З цих користувачів 70% намагалися зв’язатися з банками або постачальниками послуг кредитних карт, але не змогли ідентифікувати себе через операторів.

За даними Агентства фінансових послуг, лише 3,4% з усіх 1304 фінансових установ по всій країні були готові до запропонованого зв’язку з глухими клієнтами станом на березень 2019 року.

Голова організації «Information Gap Buster» Йошихиро Іто, який є глухим від народження, зауважив, що люди, які знімають трубку, часто не розуміють, що таке служба ретрансляції.

«В одному випадку було потрібно не менше 30 хвилин, щоб проінформувати одержувача про послугу, перш ніж перейти до основної теми розмови», — поскаржився Іто.

Він сказав, що сервіс часто приймають за жахливі й неприємні дзвінки.

Іто передбачив, що приватні підприємства повинні будуть співпрацювати та вчитися опрацьовувати дзвінки в рамках системи, щоб бути соціально відповідальними установами.

«Люди з порушеннями слуху не зможуть здійснювати дзвінки так само, як інші, якщо залишаться соціальні перешкоди», — сказав він.




Джерело: http://www.asahi.com/ajw/



газета Наше Життя

В Японії буде створено державну службу для глухих людей, які будуть дзвонити по телефону

2020-06-16
В світі глухих https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2020-06/1592309381_servis-dlja-gluhih-japonija.jpg Японія працює над впровадженням у квітні наступного року державної служби, яка дозволить людям з порушеннями слуху здійснювати дзвінки в будь-який час через онлайн-помічників. Серед країн «великої сімки» Японія є єдиною країною, яка ще не створила публічний механізм для надання «безбар’єрного» доступу до телефонних послуг. Законопроєкт про забезпечення доступності телефонної ретрансляції був прийнятий парламентом 5 червня. Уряд планує запустити систему у 2021 фінансовому році.
газета Наше Життя