Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Кропивницьке УВП: розповідь про сьогодення

Основний напрямок виробництва Кропивницького (Кіровоградського) УВП УТОГ — торговельно-виставкове обладнання. На ринку виробників торговельного обладнання підприємство з 1998 року. Його колектив пройшов нелегкий шлях становлення й вийшов на цей напрямок завдяки повній модернізації виробництва, освоєнню нових технологій, підготовці кадрів — як робітничих професій, так і спеціалістів.

 

Збирання армійських ліжок на дільниці дротяних виробів. Зліва направо: зварники на МКЗ:
В.В. Яновська, К.В. Сидоренко, А.А. Коваленко, контролер якості О.М. Маслюкова і зварник на МКЗ Г.І. Гуцало

 

Створення на УВП нових підрозділів, таких як відділ маркетингу та дизайнерсько-конструкторське бюро, дозволило досконально вивчити ринок торговельного обладнання, дало можливість вийти на новий рівень розвитку, освоїти нові вироби та запровадити їх у торговельні мережі. В результаті підприємство посіло свою нішу на ринку торговельного обладнання і гідно її тримає.

У ринкових умовах спеціалізованим підприємствам, де працюють люди з обмеженими можливостями, дуже складно успішно конкурувати з фірмами, які виробляють аналогічну продукцію. Сьогодні, щоб отримати велике замовлення від споживача, потрібно чітко відповідати таким важливим критеріям виробництва: ціна, термін, якість роботи. Подібні критерії важливі й для індивідуальних замовлень: якісно, швидко і за мінімальну ціну. Ми намагаємось задовольнити побажання найвимогливіших клієнтів по розробці, термінах виконання, якості продукції та її доставці на місце призначення.

Наче все гарно, просто та нічого складного, скажете ви. Та ні, шановні! Все не так просто. Це дуже тяжка повсякденна робота, яка залежить від багатьох складових. Велика конкуренція, демпінгові ціни на вироби, нестабільна ціна на матеріали та енергоносії, нові впровадження законодавчого рівня — все це розхитує наше підприємство так само, як і всіх інших виробників. Окрім цього, плинність кадрів відділу маркетингу та робітників підприємства взагалі несприятливо впливає на нашу роботу й виконання доведених виробничих завдань.

 

На дільниці напилення працюють маляри: (зліва направо) І.П. Максименко та М.П. Протасов

 

А тепер про сьогодення. На підприємстві сформовано новий відділ маркетингу під керівництвом О.М. Коряк. Першочергове завдання, яке виконує відділ, — це повне завантаження підприємства замовленнями та виконання планів доведених завдань. Завдяки роботі відділу маркетингу ми розширили ринок збуту, опанувавши нові вироби, які не зовсім звичні у нашій номенклатурі, а саме: ліжка металеві двоярусні, польові ліжка, печі типу «буржуйка» та інші. Відділ маркетингу постійно відслідковує все нове, що з’являється на ринку торгівлі, появу нових брендів та марок.

Реалії сьогодення спонукають нас братися за виробництво всього того, про що раніше й гадки не мали. Невеликий згуртований колектив нашого підприємства з розумінням ставиться до планових завдань. Наполеглива фізична праця, понаднормова робота при виконанні важливих договорів дозволили добре зарекомендувати наше підприємство при виконанні державних замовлень і підняти статус всього нашого Товариства.

 

Цифри говорять самі за себе: при плані 6,5 млн грн виконання становить більше 9 млн грн (не збільшуючи при цьому штату працівників!). Виробниче завдання за 2016 рік виконано в повному обсязі як по виробництву, так і по відрахуваннях до бюджету УТОГ. За рік освоєно 58 видів виробів, відпрацьовуються нові напрямки для освоєння ще більшого асортименту продукції.

Нинішній рік почався не так, як хотілося б, завантаження підприємства замовленнями неповне, але колектив не втрачає оптимізму й налаштований на виконання будь-яких завдань, що сприятимуть розвитку й зміцненню Товариства.

 

Г. КОЛОДЬКО,
директор Кропивницького УВП УТОГ

 





газета Наше Життя

Кропивницьке УВП: розповідь про сьогодення

2017-02-27
УТОГ / На підприємствах УТОГ https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2017-02/1487604219_2_sborka.jpg

Основний напрямок виробництва Кропивницького (Кіровоградського) УВП УТОГ — торговельно-виставкове обладнання. На ринку виробників торговельного обладнання підприємство з 1998 року. Його колектив пройшов нелегкий шлях становлення й вийшов на цей напрямок завдяки повній модернізації виробництва, освоєнню нових технологій, підготовці кадрів — як робітничих професій, так і спеціалістів.

газета Наше Життя