Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

«Найрозумніший» у Калуші

  27/01/2014     2 085      Paul    

Останнім часом істотно підвищився інтерес до використання інтелектуальних ігор у розвитку дітей з порушеннями слуху. Це зрозуміло, бо вони вчать багатьом необхідним у житті речам: вдумливості, рішучості, умінню будувати плани. До того ж, інтелектуальні ігри загартовують характер, привчають до відчуття відповідальності, підвищують допитливість, виховують самостійність думки.

 

 

Тому при складанні річного плану роботи школи на 2013—2014 нав­чальний рік, методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу запропонувало провести інтелектуальний конкурс-гру «Найрозумніший» серед учнів 9—12 класів. Погодьтеся, підкорити такі складні науки як математика та фізика, можуть лише надзвичайно обдаровані. Лінійні рівняння, тео­рема Вієта, площа трикутника, закони Ньютона, закони динаміки — для нас, звичайних людей, далеких від точних наук, ці поняття є складними й незрозумілими, але, на щастя. Її величність точність має багатьох фанатів.

Тому у грудні, згідно з річним планом роботи школи, в Калуській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І—ІІІ ступенів № 2 (для дітей зі зниженим слухом) Івано-Франківської обласної ради, відбувся інтелектуальний конкурс-гра «Найрозумніший», у якому за почесне звання змагалися учні 9—12 класів. Підготували цей конкурс шкільні вчителі математики. Гра складалася з трьох цікавих та різноманітних турів, які дали можливість школярам повною мірою показати свої знання, вміння логічно мислити та вірно і послідовно висловлювати свої думки, що так важливо для учнів, які мають порушення слуху.

 

 

У відбірковому турі взяли участь 10 учасників, які розв’язували тестові завдання з математики та фізики. У наступний тур повинні були вийти четверо. За місця у півфіналі розпочалась справжня боротьба, учасники змушені були відповідати на додаткові запитання, щоб далі продовжити боротьбу. Півфіналістами стали: Іван Хопта (9 кл.), Валентина Андрійчук (9 кл.), Оксана Абрам (11 кл.), Галина Локатир (11 кл.). Вони показали досить міцні та глибокі знання з точних наук. У другому турі учасники відповідали на 10 запитань у різних категоріях. Завдяки своїм знанням фіналістами стали: Валентина Андрійчук (9 кл.), Оксана Абрам (11 кл.), Галина Локатир (11 кл.).

 

 

Все ж, у будь-якій грі є переможці та переможені. Тож за результатами третього вирішального туру звання «Найрозумніший» здобула Оксана Абрам, учениця 11 класу. Учасники конкурсу отримали солодкі подарунки, а переможниця дістала у нагороду енциклопедію з точних наук.

Інтелектуальна гра «Найрозумніший» дає можливість розвивати розумові здібності школярів з порушеннями слуху, розширювати кругозір дітей, сприяти здобуттю знань, виховувати ініціативність, прививати любов до читання, спонукати до самоосвіти та самовдосконалення. Зацікавленність дітей підігрівається створенням сприятливих умов для задоволення інтересів, запитів та творчих устремлінь. Радість учасникам приносить і те, що в грі відкривається можливість успішних колективних дій та колективного спілкування.

 

Г. ПЕРЕГУДА, вчитель математики Калуської спеціальної
загальноосвітньої школи-інтернату І—ІІІ ступенів
Івано-Франківської обласної ради.







газета Наше Життя

«Найрозумніший» у Калуші

2014-01-27
Освіта / Шкільна сторінка https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2014-01/1390805259_dsc06882_.jpg

Останнім часом істотно підвищився інтерес до використання інтелектуальних ігор у розвитку дітей з порушеннями слуху. Це зрозуміло, бо вони вчать багатьом необхідним у житті речам: вдумливості, рішучості, умінню будувати плани. До того ж, інтелектуальні ігри загартовують характер, привчають до відчуття відповідальності, підвищують допитливість, виховують самостійність думки.

газета Наше Життя

Реклама


Популярне

НАМ ПОДОБАЄТЬСЯ