Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Все починається зі шкільного порогу…

  01/01/2016     1 717      Paul    

«…Школа — це наше безхмарне дитинство, наша весела юність. Пам’ятаємо і поважаємо наших учителів. Тільки тепер ми зрозуміли, як важко було їм прививати нам любов до навчання, розвивати наші здібності. Кому потрібні безграмотні люди? Це ми зрозуміли ще в школі…»

 

Наталія ГИРИЧ, Наталія ВОСКОЛОВИЧ, Марина НІКАНОРОВА, Випускники 1995 року.

 

 

«…Прощавай, рідна школо! Пам’ятаю і забути не можу всі подробиці, тому що прожила в школі 13 років. Пам’ятаю перші підручники і як з невмінням взяла ручку. Пам’ятаю, як мене виховували, навчили всьому. Тут було добре. Я вклоняюся перед вами, вчителі, вихователі, завучі, директор. Зараз я стою на роздоріжжі. Пам’ятаю перший дзвоник і не хочу чути останній дзвоник».

 

Юлія ІГНАТЕНКО, 30 травня 2003 року.

 

 

«…Все починається зі шкільного порога. Роки навчання у школі були для мене насиченими цікавими подіями. Адже я не тільки старалась добре навчатись, а й брала активну участь у художній самодіяльності. Серед моїх здобутків: лауреат міського фестивалю «Повір у себе» в номінації «Жестова пісня», друге місце в конкурсі «Нечуюча міс Києва». У навчанні також намагалася не відставати — міцність своїх знань я перевіряла під час конкурсу «Ерудит», і хоч було дуже важко, але змогла зайняти третє місце. Стала студенткою Київського університету технологій та дизайну. Тим, хто навчається сьогодні та буде навчатися завтра, бажаю щасливих та незабутніх шкільних років…»

 

Жанна ГАЛИНСЬКА, випускниця 2005 року.

 

 

Це рядки з відгуків випускників різних років Київської спеціальної загальноосвітньої школи­інтернату № 6.

115 років Київська школа для глухих дітей навчає своїх вихованців читати й писати, а головне — любити оточуючий світ таким, яким він є. 

Більше як 50 рушничків, власноруч вишитих випускниками різних років, зібрано в шкільному музеї. Започаткували цю традицію у 1974 році. Вона особливо дорога, бо на довгі роки зберігає на рушниках вишиті прізвища випускників та їх наставників.

 

Директор Київської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №6, заслужений працівник освіти - Л.В. Шевченко.

 

2 грудня 2015 року, з нагоди дня утворення школи, для широкого кола громадськості був проведений День відкритих дверей. Всі гості закладу в цей день мали змогу прожити з діть­ми та педагогами один день навчального закладу.

Київська школа­-інтернат № 6 сьогодні — це навчальний заклад сучасного інтегрованого типу, де з 1998 року, поряд з глухими учнями, успішно навчаються діти з тяжкими порушеннями мовлення. Спільна навчально­виховна діяльність сприяє інтеграції глухих дітей у мовне середовище, а для чуючих учнів це приклад толерантного ставлення до людей з інвалідністю.

Увазі гостей в цей день було запропоновано фрагмент бінарного (подвійного) уроку «Літературна мандрівка дорогами історії героїчної України». Перед вчителями вищої категорії — А.О. Зінович та В.В. Пугачовою, стояло складне завдання у поєднанні предметів літератури та історії України провести урок для чуючих та глухих учнів, використовуючи сучасні інноваційні технології. Такі методики практикуються в школі не вперше, а присутнім на уроці студентам Київського університету ім. Б. Гринченка це було пізнавально.

 

Фрагмент білінгварного уроку з української літератури та історії України, педагоги А.О. Зінович та В.В. Пугачова.

 

Фрагмент корекційного заняття В.Б. Зеленіної.

 

Фрагмент уроку в молодшій школі В.А. Грибінюк.

 

Фрагмент уроку О.С. Пославської.

 

Далі були фрагменти уроків у молодших класах педагогів вищої категорії — О.С. Пославської та В.А. Грибінюк. Головне у роботі, вважає О.С. Пославська, — це виховати дітей думаючими, не закомплексованими, здатними творити особистостями.

Кожен учитель у школі­інтернаті за роки роботи відпрацьовує та накопичує авторські викладацькі методики. На уроках логоритміки у педагога вищої категорії О.І. Деметр гості відчували себе завороженими таїнством відтворення звуків через спеціальні дихально­рухові вправи.

Пересічній людині важко собі навіть уявити, як можна глуху дитину навчити відтворювати звуки, навчити говорити. Саме таїнство відтворення дитиною усного мовлення показали на заняттях з розвитку слухо­зоро­тактильного сприймання вчителі вищої категорії — О.К. Гайдаш та В.Б. Зеленіна.

Далі директор школи­інтернату, заслужений працівник освіти Л.В. Шевченко поділилась досвідом того, як на базі простого медичного пункту був створений сучасний медико-­реабілітаційний комплекс. Головне завдання школи в цьому напрямку — це підтримати та поліпшити здоров’я дітлахів в умовах інтернатного закладу, максимально створюючи для них комфортні умови навчання та реабілітації.

 

Ще одне надбання медичного центру.

 

Наразі майже всі учні закінчують осінній курс пінно­кисневої терапії, який допомагає дитячому організму підвищити імунітет до зимового періоду та покращити травлення організму. Звичайно, основа здоров’я — це активний рух, зокрема на заняттях з лікувальної фізкультури, фрагмент якої продемонструвала старший вчитель Г.В. Боряк.

 

Заняття з ЛФК.

 

Логічним продовженням Дня відкритих дверей був концерт художньої самодіяльності та виставка творчих робіт учасників гуртків образотворчого та прикладного мистецтва. На виставці були представлені роботи майстрів своєї справи — колективна творчість учнів під керівництвом учителя праці Л.М. Нечипоренко. Ця композиція «Коза та семеро козенят» — робота з ниткою, яка встигла на цьогорічному міському фестивалі «Повір у себе» отримати звання лауреата в своїй номінації.

 

Робота переможець Фестивалю «ПОВІР У СЕБЕ» — «Коза та семеро козенят».

 

 

 

Подарунки для бійців АТО.

 

Також продемонструвала свої роботи керамічна майстерня «Веселка» (керівник Т.М. Власенко). Для інтернату це новий, досить цікавий досвід. Хто знає, може з сьогоднішніх відвідувачів маленького гуртка в майбутньому виростуть великі майстри гончарної справи.

Слід зазначити, що частина з творчого доробку учнів школи була з нагодою передана в різні військові частини та госпіталі бійцям АТО. Створюючи листівки, ляльки­обереги, сувеніри з дерева, дітлахи в душі бажали кожному бійцю швидшого повернення до своїх родин живими, здоровими та з миром (творчі наставники дітей — Т.К. Максименко, Т.В. Білецька, В.І. Шокота).

Традиційний шкільний концерт з нагоди 115-­річчя піснею «Доброго ранку, Україно!» відкрили переможці в номінації «Жестова пісня» нещодавнього міського фестивалю «Повір у себе». Для соліста гурту Олексія Дідківського це перша велика творча робота, яка одразу здобула таку відзнаку. Колектив «Соняшник», яким опікується педагог вищої категорії Т.М. Радченко, підготував уже не одну творчу особистість, що себе реалізувала в дорослому мистецькому житті.

 

Маленькі гіганти майбутньої Великої сцени.

 

Олексій Дидківський виконує пісню переможець міського Фестивалю «Повір у себе» — «Доброго ранку, Україно!».

 

 Пісня «Присвята вчителям» у виконанні срібної призерки цьогорічного чемпіонату Європи з плавання Крістіни Давидової.

 

 Чуттєва румба.

 

Фінальні акорди святкового концерту.

 

Цікавими та, як завжди, веселими і запальними були виступи хореографічного гуртка під керівництвом В.Д. Івлєва. Головним гаслом для цього колективу є: «Танцюють усі!». В хореографічному мистецтві, де чуючі діти та діти з порушеннями слуху танцюють разом, якнайкраще можна використовувати інклюзивні методи роботи.

Яким видався цей день для гостей, вони ділилися по завершенню свята. Особ­ливо запам’ятався виступ заступника голови міської психолого­медико­педагогічної консультації В.М. Миргородського, який високо оцінив сучасний рівень навчально­виховної роботи школи загалом та підкреслив, що нав­чання дітей з тяжкими порушеннями слуху в умовах інклюзивної освіти (в масових школах) є дуже проб­лемним. Консультант цієї комісії Н.М. Геліон відзначила високий рівень підготовки вихованців школи, а завідуюча методичним кабінетом Подільського районного управління освіти Л.О. Хілєнко звернула увагу на якісну професійну підготовку педагогічного колективу.

 

В музеї історії школи.

 

Гості з південної Кореї в музеї історії школи.

 

Аліна Домбровська з новеньким членським квитком Українського товариства глухих.

 

Гості школи релаксують в кімнаті аромотерапії.

 

Урочиста лінійка.

 

Голова Київської організації УТОГ М.М. Левицький привітав дітей та педагогічний колектив зі святом. Особливо приємним для учнів було отримати на урочистій лінійці членські квитки Українського товариства глухих. Ще на 16 осіб зросла спільнота нечуючих активними громадянами. Адже сьогодні актуальним є не лише те, що Товариство глухих робить для своїх членів, а й наскільки молодь з порушеннями слуху може змінити життя глухих в Україні.

 

Підготували: Т. РАДЧЕНКО, І. РОЗБИЦЬКА, Т. МАКСИМЕНКО.

 







газета Наше Життя

Все починається зі шкільного порогу…

2016-01-01
Освіта / Шкільна сторінка https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2015-12/1450605998_direktor-kiyivskoyi-specalnoyi-zagalnoosvtnoyi-shkoli-nternatu-6-zasluzheniy-pracvnik-osvti-shevchenko-l.v.jpg

115 років Київська школа для глухих дітей навчає своїх вихованців читати й писати, а головне — любити оточуючий світ таким, яким він є. 

 

газета Наше Життя