Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Освіта без меж

  03/06/2020     146      Paul    

У зв’язку із запровадженням карантину Київський фаховий коледж прикладних наук, який здійснює інтегроване навчання молоді з порушеннями слуху з 1958 року і славиться найчисельнішим контингентом з числа осіб з порушеннями слуху, скерував усі зусилля на налагодження і підтримку освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання. Оскільки для дистанційного навчання студентів з особ­ливими освітніми потребами недостатньо тільки надати навчальний матеріал для самостійного опрацювання або інформацію про набір лінків, бо знати лінки ще не означає вміти ними користуватися (від ред.: лінк — посилання в документах, зв’язка між електронними сторінками, яка дозволяє переходити з однієї сторінки на іншу). Потрібно враховувати важливу складову у зростанні та розвитку осіб з порушеннями слуху — жес­тову мову, як первинний метод комунікації.

Вісім перекладачів-дактилологів Київського фахового коледжу прикладних наук, для забезпечення якісного отримання інформації студентами з порушеннями слуху, опанували нові форми дистанційного навчання – онлайн-платформи.

Використовуючи такі з них, як Skype, Zoom, Google Hangouts, перекладачі разом з викладачами Коледжу проводять консультації, заняття з тієї чи іншої дисципліни, що допомагає студентам з порушеннями слуху повноцінно сприймати інформацію у доступній для них формі. Також за допомоги перекладачів наші жестомовні студенти опанували принципи роботи в Google Classroom, завдяки чому освітній процес під час карантину стає більш продуктивним.

У Коледжі перекладачі є кураторами інтегрованих груп. Для забезпечення постійного зв’язку зі своїми студентами, перекладачі використовують соціальні мережі (електронна пошта, Viber, WhatsApp, Telegram), де викладають роз’яснювальну інформацію щодо особливостей дистанційної форми навчання, умов карантину та інше, тобто студенти можуть отримати будь-де і будь-коли відповіді на свої запитання та потрібну для себе інформацію.

В навчанні online студенти з порушеннями слуху вбачають для себе ряд переваг, таких як мобільність, доступність навчальних матеріалів, зворотній зв’язок.

Під час карантину більшість педагогічних працівників Коледжу займаються самоосвітою, перекладачі-дактилологи не стали винятком. Вони підвищували свою кваліфікацію, прослухавши низку вебінарів від освітнього проєкту «На урок», «Всеосвіта», КПНЗ «Київська мала академія наук учнівської молоді»: «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами», «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями», «Взаємодія та способи комунікацій педагога з цифровим поколінням Альфа», «Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання». Для підвищення рівня своєї кваліфікації перекладачі-дактилологи Оксана Терещенко та Ірина Сколотова взяли участь у вебінарі «Взаємодія та способи комунікацій педагога з цифровим поколінням Альфа» в рамках освітнього фестивалю управлінської майстерності «KYIV EdFest» від Київської малої академії наук.

Пріоритетом перекладачів-дактилологів Київського фахового коледжу прикладних наук завжди було, є і буде створення для осіб з порушеннями слуху таких умов, де б жоден з них не відчував себе відмінним від інших.




Інформація Київського фахового коледжу прикладних наук



газета Наше Життя

Освіта без меж

2020-06-03
Освіта / Освіта глухих https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2020-05/medium/1590602774_kolledzh1.jpg У зв’язку із запровадженням карантину Київський фаховий коледж прикладних наук, який здійснює інтегроване навчання молоді з порушеннями слуху з 1958 року і славиться найчисельнішим контингентом з числа осіб з порушеннями слуху, скерував усі зусилля на налагодження і підтримку освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного навчання. Оскільки для дистанційного навчання студентів з особливими освітніми потребами недостатньо тільки надати навчальний матеріал для самостійного опрацювання або інформацію про набір лінків, бо знати лінки ще не означає вміти ними користуватися (від ред.: лінк — посилання в документах, зв’язка між електронними сторінками, яка дозволяє переходити з однієї сторінки на іншу). Потрібно враховувати важливу складову у зростанні та розвитку осіб з порушеннями слуху — жестову мову, як первинний метод комунікації.
газета Наше Життя