Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Урок у коледжі став «чарівною паличкою» для всіх

  26/05/2014     1 582      Paul    

24 квітня в Державному вищому навчальному закладі «Київський коледж легкої промисловості» відбувся цікавий су­спільно-корисний захід серед студентів коледжу та учнів 10-х класів київських спецшкіл-інтернатів для дітей з порушеннями слуху № 6 та № 18.

 

 

У зв’язку з тим, що у Київському коледжі легкої промисловості проводяться різноманітні тематично-предметні заходи, передостанній тиждень квітня 2014 року тут був присвячений природничим наукам. Зокрема, було вирішено провести відкритий урок-гру з фізики за участю першокурсників навчальних груп Шс-37 та Вс-03, в яких навчаються студенти з порушеннями слуху, та запросити у гості учнів випускних класів спецшкіл-інтернатів з вадами слуху, а також представника Київської організації Українського товариства глухих.

Урок-гра — це «чарівна паличка», за допомогою якої можна навчити мислити, винаходити, творити та доводити. Проведення таких незвичних уроків створює умови для кращого пізнання предмета, себе і людей, взаємодії людини з навколишнім світом, усвідомлення зв’язків з природою, визначення поведінки в різних життєвих ситуаціях.

 

 

 

 

 

 

Важливо, щоб гра захоплювала і була доступною, щоб у ній був елемент змагання, якщо не з кимось, то, принаймні, з самим собою.

Захід розробили та провели: викладач інформатики Ірина Петрівна Ткаченко, викладач фізики Тетяна Олександрівна Коптенко та перекладач-дактилолог Ірина Іванівна Сколотова. Це дійство відбулося у форматі гри «Брейн-ринг» і мало назву «Фізика навколо нас».

Гостям було запропоновано взяти участь у грі і сформувати свою команду. Причому заздалегідь про це ніхто не був попереджений, команда сформувалась спонтанно з учнів, які виявили бажання показати свої знання з фізики.

І ось стартувало це оригінальне інтелектуальне змагання у формі «запитання — відповідь». Треба було бачити сяючі очі учасників цього заходу — всі були просто захоплені грою, а для багатьох стало відкриттям те, що такий складний, нудний та важкий для більшості студентів та учнів предмет, як фізика, виявився дуже цікавим, корисним і таким, котрий пояснює багато явищ, з якими ми стикаємося щодня протягом всього нашого життя.

Треба віддати належне школярам, які у запеклій боротьбі здобули перемогу і за загальною кількістю балів посіли І місце. Звичайно ж, слід висловити захоплення студентами групи Вс-03, які були лідерами протягом перших трьох раундів гри і поступилися гостям тільки в останньому, четвертому раунді.

Достойні знання показали й дівчата з групи Шс-37, які доклали старань та довели, що вони мають неабиякі інтелектуальні здібності, а їхні відповіді були ґрунтовними та переконливими.

 

 

 

 

Загальний підсумок гри:

І місце (30 балів) — у команди учнів спецшколи-інтернату № 18 м. Києва під керівництвом завуча школи Олени Олегівни Бельденкової.

ІІ місце (27 балів) посіла команда студентів групи Вс-03 під керівництвом перекладача-дактилолога Павла Івановича Лісіцина.

ІІІ місце (25 балів) — у команди студентів групи Шс-37 під керівництвом перекладача-дактилолога Ірини Іванівни Сколотової.

Завуч старших класів спецшколи-інтернату № 18 О.О. Бельденкова підкреслила, що всупереч побоюванням, чи буде відвідання коледжу корисним і цікавим учням закладу, все відбулось якнайкраще. Вона висловила своє захоплення майстерністю викладачів, якістю організації заходу, а також виділила якісний і зрозумілий переклад жестовою мовою всього, що відбувалося навколо. Завуч зазначила, що київські спецшколи-інтернати для дітей з порушеннями слуху у подальшому зацікавлені в більш тісній співпраці з коледжем.

Після захопливого уроку-гри відбулась цікава екскурсія по коледжу під керівництвом заступника з виховної роботи Олени Олександрівни Грищенко, під час якої учні відвідали швейні майстерні та спеціалізовані нав­чальні кабінети, де ознайомились з напрямками навчання та отримали детальну інформацію про спеціальності, за якими нав­чають студентів з порушеннями слуху (технологія швейного виробництва та технологія виробів зі шкіри).

Присутня на цій зустрічі голова Київської територіальної організації УТОГ Надія Дмит­рівна Дяченко зазначила, що Київський коледж легкої промисловості ще з 1958 року створює умови для отримання вищої освіти людьми з вадами слуху й плідно співпрацює з Товариством глухих щодо підготовки фахівців для роботи на підприємствах УТОГ. До речі, на сьогоднішній день у коледжі навчається 130 осіб з порушеннями слуху, а це — найбільша кількість студентів серед вищих навчальних закладів України.

Надія Дмитрівна висловила велику подяку директору коледжу — Ганні Володимирівні Щуцькій та всьому педагогічному колективу — за турботу та любов до студентів з порушеннями слуху, адже цій категорії молодих людей в закладі дійсно приділяється належна увага, для них створені всі умови для якісного навчання та проживання.

 

Учні спецшкіл-інтернатів № 6 та № 18 біля входу у коледж.

 

Отже, наш захід відбувся і став корисним для всіх його учасників. Учням і студентам він дав розуміння, що фізика може і повинна бути цікавою; викладачам, що підготували цей захід, — додав наснаги та бажання творити і впроваджувати у нав­чальний процес ігрові технології. Керівникам та викладачам спецшкіл-інтернатів — допоміг зорієнтувати випускників щодо можливостей з визначенням майбутньої професії.

 

І. ТКАЧЕНКО, викладач інформатики;

І. СКОЛОТОВА, перекладач-дактилолог.

 

Фото Є. ПИКИЛЬНЯКА.





газета Наше Життя

Урок у коледжі став «чарівною паличкою» для всіх

2014-05-26
Освіта / Освіта глухих https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2014-05/1400917016_img_1865_.jpg

24 квітня в Державному вищому навчальному закладі «Київський коледж легкої промисловості» відбувся цікавий су­спільно-корисний захід серед студентів коледжу та учнів 10-х класів київських спецшкіл-інтернатів для дітей з порушеннями слуху № 6 та № 18.

У зв’язку з тим, що у Київському коледжі легкої промисловості проводяться різноманітні тематично-предметні заходи, передостанній тиждень квітня 2014 року тут був присвячений природничим наукам.

газета Наше Життя