Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Нові монітори у метрополітені Києва

  26/11/2018     184      Paul    

До хорошого звикаєш, і до поганого, на жаль, теж звикаєш... Спочатку нечуючі кияни з гордістю показували гостям столиці і навіть іноземцям відеомонітори в метрополітені, завдяки яким пасажири дізнавалися про наступні зупинки, а також отримували багато позитиву завдяки цікавинкам, які демонструвалися на екрані. Але настав час, коли довелося з тяжким осадом на душі спостерігати, як ці чудові пристрої згасли… Протягом понад 10 років Київська організація УТОГ зверталася до міської влади і керівництва метрополітену з проханням про відновлення інформування у вагонах метро, але у відповідь особи, які відповідали за це, посилалися на різні причини — і фінансові, і технічні.

Кілька років тому пасажири стали помічати, що де-не-де у вагонах на моніторах з’явилися оголошення і схеми з розкладом руху… А нещодавно на червоній гілці Київського метрополітену увагу пасажирів привернула якісна «картинка» на моніторах, яка містила не лише інформацію про те, до якої станції наближається потяг, а й естетично виконаний відеосюжет про довкілля навкруг цієї станції, а також історичну довідку.

Скориставшись тим, що там же було звернення до пасажирів висловлювати свої зауваження і пропозиції, «НЖ» написала за вказаною адресою і отримала відповіді від Олега Хаврука — директора ТОВ «Транс-Медіа», компанії, яка займається зараз цією важливою для нечуючих киян роботою.

— Був час, коли в кожному вагоні метрополітену в Києві працювали інформаційні табло. Потім вони згасли, що викликало цілком зрозумілі скарги осіб з порушеннями слуху. Міська влада та керівництво метрополітену пояснювали відсутність інформації на табло тим, що техніка застаріла і є навіть небезпечною. Що змінилося з того часу?

— Перші екрани у вагонах метрополітену з’явилися ще у 2005 році, з того часу минуло 13 років і за цей час, звичайно ж, будь-яка техніка починає виходити з ладу та потребує ремонтів і заміни.

Незважаючи на те, що з 2014 року на інформаційних носіях у вагонах метрополітену не показувалась комерційна реклама і наша компанія не отримувала жодного прибутку від їхньої експлуатації, ми все ж підтримували більшість таких носіїв у робочому стані, а вимкнення моніторів відбувалося через непорозуміння з міською владою та керівництвом метрополітеном до 2014 року.

Наразі ми намагаємося підтримувати стару систему в робочому стані, проте пріоритет, звичайно, надається модернізації відеоінформаційної системи та запуску вагонів з уже оновленим обладнанням, яке надає пасажирам значно кращу якість сервісу.

— Для здійснення роботи Вашій компанії були поставлені певні умови?

— ТОВ ТРАНС-МЕДІА співпрацює з КП «Київський метрополітен» у відповідності до умов договору від 06.06.2003 року, який було укладено ще з ДП «Гарант-АДВ», правонаступником якого й стало ТОВ «ТРАНС-МЕДІА». Можу засвідчити, що всі умови, закріплені в угодах між ТОВ «Транс-Медіа» та КП «Київський метрополітен», а також іншими партнерами, дотримуються нами на 100%.


— Якою є ситуація з інформаційними табло наразі?

— Зараз відбувається процес модернізації інформаційних носіїв у вагонах метрополітену. Вже завершено модернізацію 135 вагонів у електродепо «Дарниця» і оновлена система працює на червоній гілці метрополітену в штатному режимі, що гідно оцінили пасажири метрополітену, які регулярно надсилають нам свої відгуки та пропозиції. Ми активно працюємо над процесом модернізації в електродепо «Харківське» і до кінця 2018 року сподіваємося модернізувати та запустити на маршрут заплановані вагони зеленої гілки.

Крім модернізації видимої частини, на яку звертають увагу всі пасажири, відбувається також модернізація технологічна, яка надасть змогу нарощувати сервіси, які отримують пасажири метрополітену. Зокрема, кожен модернізований нами потяг метрополітену має високошвидкісну магістраль для передачі даних у будь-яку точку потяга, що робить нашу систему унікальним пересувним медіа­ресурсом.

Крім того, ми працюємо й над інформаційною складовою системи, яка включатиме в себе сотні інформаційних блоків та зробить пересування підземкою не лише більш цікавим, але й справді корисним для всіх, хто бажає розширити свій кругозір. Навігація також буде вдосконалена з врахуванням тих зауважень та побажань, які ми отримуємо від пасажирів.

— З нашої попередньої розмови відомо, що Ви і Ваші колеги працюєте над тим, аби вже на початку 2019 року в метрополітені було 100 модернізованих потягів на всіх трьох лініях. Це реально? Які є проблеми і труднощі у досягненні цієї мети?

— В планах нашої компанії провести модернізацію 500 вагонів з відеоінформаційною системою до квітня 2019 року. Ми робимо все необхідне для того, щоб ці плани стали реальністю і кияни отримали нові, якісні інформаційні носії, які допомагають пасажирам орієнтуватися в метро, транслюють важливі службові повідомлення служб метрополітену та демонструють іншу соціальну й комерційну інформацію у зручному вигляді.

Для реалізації цих планів ми плідно співпрацюємо з рядом служб КП «Київський метрополітен», а також з виробниками та постачальниками всіх елементів оновленої відеоінформаційної системи. На жаль, деякі постачальники і навіть одна з американських компаній зі світовим іменем, не виконують своїх зобов’язань, що призводить до певних затримок у реалізації проекту, але ми сподіваємось, що і рівень співпраці наших українських партнерів, і якість обладнання, яке ми отримуємо з-за кордону, будуть приведені до обумовлених в наших угодах та технічних специфікаціях.

— Щиро дякуємо Вам за інтерв’ю і бажаємо успіху в реалізації Ваших планів!

На реалізацію цього проекту витратили понад 60 мільйонів гривень. Профінансувала нововведення компанія «Транс-Медіа». Оновлені потяги планують запустити до кінця 2018 року, а тестові три потяги вже курсують станціями Києва по червоній гілці.

ЩО ЗМІНИЛОСЯ:

У кутку екрану буде знаходитися годинник, який допоможе не втрачати лік часу в дорозі.

  • Біжучий рядок буде сповіщати про оперативну інформацію ззовні.

  • Інформація про час прибуття до наступної і кінцевої станцій — з дублюванням англійською мовою.

  • Камери відеоспостереження будуть стежити за порядком під час руху поїзда.

  • На екранах з’явиться знята з дрона візуалізація руху поїзда і вид станції з вулиці.

  • Інтернет-персонаж Гусь з’явиться в соціально-важливих роликах, розповідаючи про те, як користуватися картою метро і як поводитися під час користування метрополітеном.

За інформацією https://kiev.informator.ua/




Інф. «НЖ»



газета Наше Життя

Нові монітори у метрополітені Києва

2018-11-26
Актуальна тема / Відео https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2018-11/1542722585_metro-2.jpg
Спочатку нечуючі кияни з гордістю показували гостям столиці і навіть іноземцям відеомонітори в метрополітені, завдяки яким пасажири дізнавалися про наступні зупинки, а також отримували багато позитиву завдяки цікавинкам, які демонструвалися на екрані.
газета Наше Життя