Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

«Ми прагнемо до знань!»

Саме цей вислів може стати девізом у слухачів Школи кадрового резерву УТОГ. 16 грудня тут відбулися чергові заняття (нагадаємо, що вони проводяться у приміщенні апарату ЦП УТОГ щомісяця, в один з вівторків).

 

 

Це був третій день роботи за затвердженим ЦП УТОГ навчальним планом. На лекціях, які відбулися того дня, 11 слухачів ШКР поповнили свої знання з таких тем, як: «Економіка підприємства» (викладач — С.В. Котельянець), «Соціальна робота та питання, пов’язані з нею» (М.М. Левицький), «Правові основи в системі УТОГ» (В.С. Маринець), «Гранти — інноваційний напрям роботи» (Н.А. Зборовська).

Ми попросили слухачів відповісти на запитання нашої невеличкої анкети, у якій вони мали зробити перші висновки і висловити зауваження. Адже якщо є певні недоліки — саме зараз час їх виправити й прямувати далі.

 

 

 

Ось що зазначили слухачі під час цього опитування:

• «Навчаюсь, щоб отримати нові знання, нові враження, зрозуміти, куди далі рухатись, більше дізнатись про проблеми, які існують у системі УТОГ та серед інвалідів зі слуху, про шляхи їх вирішення. Внаслідок цих лекцій прагну професійно зрости».

• «Заняття в ШКР дають можливість по-іншому побачити ту чи іншу проблему та теоретичні шляхи їх вирішення, дозволяють здійснити обмін досвідом, розширити та зміцнити робочі зв’язки. Також вони дали поштовх до більш детального вивчення тих чи інших законів та явищ, які стосуються життєдіяльності інвалідів. Ці заняття мені дуже подобаються».

• «Завжди радію можливості пізнати для себе щось нове. Хочу зрозуміти систему УТОГ дос­конало і мати в майбутньому змогу поліпшити життя нечуючих».

• «Є бажання оновити знання з різних навчальних дисциплін, які не вивчала у свій час в університеті: поповнити «багаж» знань з економіки виробництва, соціальної роботи, основ діловодства, отримати знання з культури глухих, правових основ у системі УТОГ, основ бухгалтерії — це те, що знадобиться у подальшій роботі».

• «Я виявила, що посередньо знаю законодавчі нормативні акти, документи, які варто вивчити краще. Кожен викладач проводить заняття за власною методикою з використанням мультимедійної системи, що є цікавим й не напружує зір, дозволяє отримувати та удосконалювати знання, вміння й навички».

• «Великий «плюс» — нечуючі викладачі, отримання інформації доступною та багатою мовою — нашою рідною жестовою. На уроках відбуваються не лише «суворі» лекції, а й жвава дискусія. У кожного з нас є можливість висловити думку, поділитись досвідом».

• «Школа дає можливість упорядкувати велику кількість інформації та допомагає побачити напрямки роботи над собою, над своїм розвитком і освітнім рівнем, виявити свої сильні та слабкі сторони, над якими треба працювати. Школа — це шлях до самовдосконалення: якщо людина змінюється на краще, то світ теж буде змінюватись».

Слухачі поділились і своїми пропозиціями з поліпшення навчального процесу:

• «Мені подобаються заняття, але вони можуть бути ще більш яскравими та різноманітними. Дуже важко читати інформацію зі слайдів, хочеться імпровізованого діалогу або розповіді для аудиторії. Велике прохання — надати викладачам лазерну або іншу указку, щоб вони могли зручно працювати, звертаючи нашу увагу на екран».

• «Я дізналась багато цікавих моментів стосовно законодавства, соціальної роботи, економіки підприємств УТОГ, комп’ютерної грамотності та основ діловодства, але хочеться більше практики. Не тільки розмовляти про всі ці цікаві речі, але й надати можливість кожному з учасників проявити себе у яких-небудь індивідуальних завданнях».

• «Під час занять часто виникають дискусії і пропонуються нові ідеї з поліпшення життя нечуючих. Але немає кому їх занотовувати. Пропоную вести спеціальний журнал чи дошку пропозицій, або на завершення занять заповнювати записи з пропозиціями чи разом з керівниками підбивати підсумок дня».

• «Викладачам слід готувати презентації за відповідними вимогами: світлий фон, темний шрифт, що не стомлює очі, також готувати зразки документів чи зображень для кращого запам’ятовування».

• «Непогано було б, наприклад, створити закриту групу в соціальній мережі, де учасники ШКР УТОГ та викладачі могли б ділитися своїми матеріалами та обговорювати теми лекцій, бо як свідчить практика — двох годин лекцій та теорії не вистачає, хочеться ще й ще ставити запитання, обговорювати певні теми. Непогано було б, щоб теорія поєднувалась з практикою».

 

 

 

 

«Хотілося б знати весь склад викладачів, оскільки цікаво послухати лекції Ю.П. Максименка, І.І. Чепчиної та директорів успішних УВП, які б з нами поділилися життєвим досвідом та досвідом роботи у системі УТОГ».

Дякуємо слухачам ШКР за активну роботу з анкетами і впевнені, що їхні побажання будуть враховані. А на завершення нагадаємо їм, що наступне заняття відбудеться вже у новому, 2015 році — 13 січня, коли буде продовжено розгляд таких тем, як: «Статутні документи УТОГ», «Соціальна робота та питання, пов’язані з нею», «Правові основи в системі УТОГ», «Комп’ютерна граматика». Успіху, нових здобутків і реалізації знань у практичній діяльності!

 

Інф. «НЖ».







газета Наше Життя

«Ми прагнемо до знань!»

2014-12-24
На злобу дня / Актуальна тема https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2014-12/1419350529_dsc05535_.jpg

Саме цей вислів може стати девізом у слухачів Школи кадрового резерву УТОГ. 16 грудня тут відбулися чергові заняття (нагадаємо, що вони проводяться у приміщенні апарату ЦП УТОГ щомісяця, в один з вівторків).

газета Наше Життя