Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

У магазинах Vodafone почав працювати віртуальний сурдоперекладач

  10/11/2017     464      Admin    

Cервіс українських розробників ConnectPro запрацював у фірмових магазинах оператора в п’яти містах України

Нечуючі відвідувачі магазинів Vodafone можуть скористатися простим і зручним сервісом з обслуговування клієнтів у Києві, Дніпрі, Львові, Одесі та Харкові. Для цього достатньо відсканувати спеціальний QR-код з допомогою свого смартфона та розпочати онлайн-чат з експертом магазину. У випадку відсутності смартфона у клієнта, у сервісі передбачена можливість онлайн перекладу жестової мови через додаток ConnectPro, який встановлено на планшетах співробітників магазинів.

«За даними Всесвітньої організації з охорони здоров’я 10% населення має проблеми зі слухом. Уявіть, кожен десятий українець відчуває складнощі у спілкуванні і потребує особливого підходу. Тому, коли до нас звернулися розробники сервісу ConnectPro, ми відразу зрозуміли його важливість і запустили проект у власних магазинах. Це дозволяє дотримуватись європейських стандартів обслуговування в Україні та створювати рівні можливості для клієнтів», – коментує директор з продажу та абонентського обслуговування Vodafone Україна Євген Булах.

«ConnectPro – унікальний та єдиний продукт в Україні, в якому є усі можливості для вільного спілкування з людьми з вадами слуху. Це саме те рішення на потужний запит щонайменше 10 років суспільством нечуючих та слабочуючих, і ми раді впровадити його у такій інновіційній та соціально відповідальній компанії як Vodafone Україна! Сподіваюся на те що наша співпраця з Vodafone у напряму покращення умов життя в країні для нечуючих лише розпочалася, і наші нечуючі друзі відзначать високий рівень сервісу Vodafone та можливості нашого додатку!», – зазначив співзасновник сервісу ConnectPro Віталій Потапчук.

Сервіс з обслуговування нечуючих клієнтів запущений у тестовому режимі у п’яти магазинах Vodafone:

  • Київ, вул. Хрещатик, 15;
  • Дніпро, пр-т Яворницького, 55;
  • Львів, пр-т Шевченка, 24;
  • Одеса, вул. Пушкінська, 51;
  • Харків, вул. Пушкінська, 67/69.

Додаток ConnectPro створений українською компанією BeWarned, співзасновником якого є слабочуючий розробник Віталій Потапчук. Компанія спеціалізується на розробці сервісів, які дозволяють нечуючим та слабочуючим людям справлятися з низкою побутових проблем.

Додаток дає можливість компаніям спілкуватися з нечуючими і слабочуючими клієнтами за допомогою онлайн перекладача жестової мови або обміну миттєвими повідомленнями, в яких мова співробітника компанії перетворюєтьсяв текст, а текст, що друкує нечуючий, озвучується менеджеру.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:


Vodafone
Прес-служба
@vodafone.ua
+380501103130


COO BeWarned
Дар'я Сазонова
darya@getbewarned.com
+380633463121


Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв'язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 26 країнах, має партнерські угоди з операторами 49 країн та надає послуги фіксованого широкосмугового доступу в інтернет на 19 ринках. Станом на 30 червня 2017 року Vodafone надає послуги 523,5 мільйонам абонентів мобільного зв'язку і 18,5 мільйонам користувачів фіксованого інтернету. Більш детальна інформація на сторінці www.vodafone.com






газета Наше Життя

У магазинах Vodafone почав працювати віртуальний сурдоперекладач

2017-11-10
Інопреса https://ourlife.in.ua/uploads/posts/2017-11/1510320672_vodafone_hi_2.jpg

Cервіс українських розробників ConnectPro запрацював у фірмових магазинах оператора в п’яти містах України

газета Наше Життя