Авторизація

     Забули пароль?


Реєстрація

   
Наше життя

Щодо обміну тарифу "Говорун"


Шановні члени УТОГ! ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що обмін тарифу "Говорун" необхідно здійснювати ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЇ УТОГ, де Вам нададуть інформацію про час відвідування і адресу магазину, де можна зробити перехід на тариф "Бізнес 10" або "Бізнес 20", а також нададуть необхідні документи та додаткову роз'яснювальну інформацію. У випадку самостійної спроби вирішення питання, працівники Київстар мають право відмовити Вам в обслуговуванні. Будь ласка віднесіться з розумінням до ситуації та не створюйте проблем для себе і інших людей.


Уважаемые члены УТОГ! Обращаем ваше внимание на то, что обмен тарифа "Говорун" необходимо осуществлять ТОЛЬКО ЧЕРЕЗ ОРГАНИЗАЦИИ УТОГ, где Вам предоставят информацию о времени посещения и адрес магазина, где можно сделать переход на тариф "Бизнес 10" или "Бизнес 20", а также предоставят необходимые документы и дополнительную разъяснительную информацию. В случае самостоятельной попытки решения вопроса, работники Киевстар вправе отказать Вам в обслуживании. Пожалуйста отнеситесь с пониманием к ситуации и не создавайте проблем себе и другим людям.


Инф. Киевстар Бизнес







газета Наше Життя

Щодо обміну тарифу "Говорун"

2017-12-15
Анонси і Оголошення https://utog.org/uploads/posts/2017-10/1507575587_123.jpg

Шановні члени УТОГ! ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ на те, що обмін тарифу "Говорун" необхідно здійснювати ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ОРГАНІЗАЦІЇ УТОГ, де Вам нададуть інформацію про час відвідування і адресу магазину, де можна зробити перехід на тариф "Бізнес 10" або "Бізнес 20", а також нададуть необхідні документи та додаткову роз'яснювальну інформацію.

газета Наше Життя